Bobita a incercat sa dea lovitura in afaceri chiar in zi de sarbatoare si a pregatit o petrecere de zile mari la carciuma, sperand astfel ca o sa-si rotunjeasca si veniturile. Muzica buna, cateva ghirlande si doua beri gratis pentru doar 150 de lei, asta era oferta carciumarului, insa localnici nu s-au inghesuit la eveniment, asa ca fierbinteanul s-a distrat toata noaptea singur. Episodul special Las Fierbinti, din 24 decembrie, a fost lider de audienta pe toate segmentele de public, iar la nivel national peste 1.9 milioane de telespectatori s-au bucurat de comedie la PRO TV.

Las Fierbinti a inregistrat 11.5 puncte de rating si 30.8% share pe segmentul de public comercial cu varste curpinse intre 18 si 49 de ani, in timp ce televiziunea de pozitia secunda avea 4.9 puncte de rating si 13.3% share. In minutul de aur, aproape 2.4 milioane de telespectatori de la nivelul intregii tari urmareau peripetiile fierbintenilor.

Las Fierbinti – Tara o arde pe comedie!