Pe segmentul publicului comercial din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, in intervalul orar 20:33 – 21:28, ratingul mediu de 11,1 puncte si cota de piata de 27,5% au situat PRO TV pe primul loc. Potrivit cifrelor furnizate de Kantar Media. Kanal D a ocupat locul 2 (5,8% rating, 14,3% share), iar Antena 1 locul 3, cu 5,5% rating si 13,6% share.
 
In minutul de aur 21:23, PRO TV a atins un varf de audienta de 14,4 puncte de rating si 33% cota de piata. La fel, pe segmentul publicului din mediul urban, ultimul episod din serialul “Las Fierbinti” a adus PRO TV in top, cu un rating mediu de 8,5 puncte si o cota de piata de 18,1%, in timp ce Kanal D, situat pe locul doi, a obtinut 7,6 puncte si 16,2% share.
 
 
La nivel national, PRO TV a fost, de asemenea, pe primul loc, cu un rating mediu de 8,2 puncte si 19,3% share, cifre peste audientele inregistrate de Kanal D (6,6% rating, 15,5% share) si Antena 1 (5,8% rating si 13,5% share).
in ultimul episod, talentele artistice din Las Fierbinti au iesit la iveala, iar Firicel (Cuzin Toma) si Celentano (Adrian Vancica) au inceput sa creeze opere de arta inedite. Aspirina (Mirela Oprisor) a primit o mostenire imensa de la rudele din Canada, trezind uimirea barbatilor din sat, care au incercat sa puna mana pe avere.
 
PRO TV va reveni in cursul acestei veri cu serialul “Las Fierbinti”, redifuzand cele mai bune episoade de pana acum. in plus, la toamna, PRO TV va difuza al saselea sezon si promite telespectatorilor noi momente de umor incendiar.